niedziela, 31 maja 2020

Collage-Moje Hobby-"Interesuję się...a Ty? Szukanie cech wspólnych.

Ciekawe jakie macie hobby? Ja mam bardzo dużo, na pewno lubię swoją pracę, to moje hobby, dlatego ciągle się uczę i kończę różne kursy  i studia :)

Też nie tak dawno byłam dzieckiem i chyba nim w głębi serca zostałam


Uwielbiam fotografię, plastykę, dobre kino. Zbieram też monety i banknoty. Uwielbiam podróże i poznawać kulturę i sztukę na świecie, a przede wszystkim muzykę i architekturę.

Wszystkie zainteresowania łączy miłość do czytania...uwielbiam książki naukowe, ale i przygodowe, baśnie, fantastykę...

Ciekawym hobby mogą być zwierzaki.....ja interesuję się ptakami, mam w domu dwie papugi faliste (Carlos&Amy) i psa ze schroniska Zosię. A Ty?




Twoim zdaniem jest stworzyć COLLAGE-na temat Twoich zainteresowań.....polecam użycie programu Canva. https://www.canva.com/design/DAD92ANefZ0/filKIKxdbHUcdc4OfyDLlw/edit?category=tACFavw5Wlg#Oto mój:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz