wtorek, 9 czerwca 2020

Polski Pyszny Chrupiący Chleb

          Dziś zapraszam Was do nauki pieczenia chleba , to nie jest trudne, jednak poproś o pomoc kogoś dorosłego (piekarnik jest gorący). Polski chleb jest najlepszy, to smak, za którym tęsknią Polacy za granicą...



1. Przygotuj własny zakwas, kup gotowy lub upiecz chleb wg przepisu na drożdżach. Ja przygotowałam swój zakwas, zalałam mąkę żytnią wodą i stoi sobie w ciemnym chłodnym miejscu....

2. Teraz zobacz film jak powstaje chleb :od ziarenka do bochenka.
https://www.youtube.com/watch?v=itiyb5uyy_A

3. Rozwiąż zagadkę : Co najbardziej lubisz w chlebie?Smak, zapach, wygląd, dźwięk przy krojeniu (chrrrrrupie), czy ciepło w dotyku?

4. Weź się do pracy. Umyj ręce i załóż fartuch. Czekam na Wasze wypieki...nie poczuję zapachu i smaku, ale zobaczę na zdjęciach i użyję wyobraźni.


Pamiętaj,że chleb razowy jest najzdrowszy !!!

Ja robię na własnym zakwasie :D Pyszny i chrupiący....najlepiej smakuje z masłem i solą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz